PŘIHLÁŠENÍ / REGISTRACE

SLAYER - Seasons In The Abyss [ALBUM]


Psát komentáře mohou jen registrovaní uživatelé.
10.3.2019 (20:46)

C.O.F. je zkratka pro pro Cradle Of Filth.Vanad byla legenda,která vydala první a poslední album před 33-ti lety ,tak to asi nemůžeš znát ale o to nejde,Venom už dávno nehraje black( a podle mě ani nikdy nehráli páč byli jen o něco drsnější než Motorhead.) je to zase thrash a jsme u toho škatule hejbejme se....blabla...Bud je ta muzika dobrá nebo to stojí za....h...atd

foto
kobra666

[10/10]

7.3.2019 (19:14)

Kobra666: Co je to za kapelu ti "Vanad"? Ty neznám .

C.O.F.? - jestli myslíš Cult Of Fire, tak to je jednoznačnej Black Metal, to jó. Vona existuje ještě jiná blacková C.O.F.?

Eicherik a Caligari: Klucí, založil jsem diskusi "Metalová historie a drbárna", tak se připojte. Ostatní jsou též vítáni.


7.3.2019 (16:19)

Luboši...Törr otevírá letošní Metalfest...
Tak se tam snad potkáme brácho???

foto
Kang

[10/10]

6.3.2019 (12:42)

Super jsem moc rád, že má poznámka rozjela skvělou debatu. Obzvlášť díky Dubovy


6.3.2019 (08:29)

Všechny škatulky jsou jen určitý návod pro fanoušky , novináře atd.. Mnoho muzikantů řekne prostě hrajeme tvrdou hudbu a ať si nás lidi zařadí kam potřebují . Každý si hledá svojí parketu a originální zvuk , nikdo nechce znít stejně jak někdo jiný . Už jen když si člověk vezme tzv. velkou čtyřku thrashe tak rozdíl mezi Slayer v době kdy se začala tahle čtveřice určovat a Anthrax je dost znatelný . Není se třeba rozepisovat o blacku , kam se řadí první alba Bathory , ale třeba i Venom , Cradle of Filth a u nás třeba i považte Torr .

foto
steblohaf

[9/10]

6.3.2019 (08:02)

Naprostý souhlas s "metalgods", tady to škatulkování je o ničem. Co kdyby se tu založilo téma kde by si ti co tomu "rozumí" pokecali o tom, jaký která kapela hraje vlastně styl, protože dnes se v tom nevyzná ani prase a já si s úsměvem na tváři rád přečtu, co se mi to vlastně líbí. Takové kraviny v osmdesátkách nikdo neřešil a hlavně jsme byli rádi za všechno, co se sem vůbec dostalo.



6.3.2019 (02:44)

Rossi...nikdo se do tebe nesere!!! Nehledej něco, co nikde není... já jen konstatoval svůj názor na určitou dobu a alba v ní vydaná... tvůj názor ti tím neberu a samozřejmě ho respektuji...

P.S. ale "seassons of abyss" nikdy SLAYER nevydali...

foto
Kang

[10/10]

5.3.2019 (22:48)

To je dobře,že o metalu chceme a musíme kecat, škatulka Black v osmdesátkách byl vlastně nesmysl ,kapely jako Sodom,Satan,Vanad,atd vycházeli z thrashe,speedu,tam žádnej black nebyl.A co je vlastně black metal,Bathory,C.O.F .Mayhem ,Venom ? a co death metal ,je Death nebo Arch Enemy čistej death ? nebo Carcass grindem ? ne všechno se prolíná napříč metalovou scénou .....

foto
kobra666

[10/10]

5.3.2019 (20:25)

Přesně tak.

foto
Eicherik

[9/10]

5.3.2019 (20:24)

metalgods:No jo, jenomže my chceme o metalu žvanit chápeš? My totiž metalu rozumíme a chceme ty naše moudra dál šířit mezi metalové fans,aby i ostatní měli přehled, je tady i spousta mladých, kteří ještě tápou, tak je tady školíme


5.3.2019 (20:12)

Chlapi zdá se mi že zde diskutuje tě o ničem. Buď se vám to líbí nebo ne a ty řeči trash Black jsou na nic.


5.3.2019 (20:03)

Eicherik:souhlas, tenkrát na začátku osmdesátek žádné škatulky neexistovaly, všechno byl Heavy metal - z dnešního pohledu první alba Slayer patří asi tam kam říkáš, akorát bych přehodil pořadí - asi spíše Thrash/Black, ten Black je tam cítit asi více v celkové atmosféře než v kytarových postupech, ty mluví více ve prospěch thrashe, ale pravdu máš v tom, že to není ryzí thrash jako třeba na South of Heaven


5.3.2019 (18:32)

Já léta tvrdím, že první alba SLAYER nejsou thrash, ale black/thrash. Pozdější alba neznám, takže nemohu posoudit. Proč to píšu. Protože mám první alba SLAYER moc rád a kdyby to byl "pouhý" thrash, tak nevím jestli bych je ještě dnes poslouchal. Proto pro toho, kdo poslouchá "čistý" thrash nemusí být tato alba tak oblíbená. Tečka.

foto
Eicherik

[9/10]

5.3.2019 (11:35)

Dá se říct,že jsem trashem hodně nasáklej,v "osmdesátkách" jsem na něm dost ujíždel,ale zrovna Slayer jsem nikdy moc nemusel.Nevím proč,prostě mezi náma nějak nepřeskočila jiskra .Teď,na starší bolavý kolena,jsem je viděl dvakrát naživo a musím uznat,že je to výborná sekačka .


4.3.2019 (20:27)

Jo no,máš pravdu,nemluvím nic

foto
POWER ROSSI

[8/10]

4.3.2019 (20:27)



foto
POWER ROSSI

[8/10]

4.3.2019 (19:45)

Caligari: Vtipné.

All: Nejlepčí a nejtvrdčí treš métl je, ale tohlencto:

https://www.youtube.com/watch?v=4p4m0hSI2sw - víte prdlajz!


4.3.2019 (19:32)

POWER ROSSI: Tak to jsem rád, že jsi změnil názor. Dobře si pamatuji, jak jsi mi před lety psal, protože se ti nelíbilo jak hodnotím thrash metalová alba.

foto
Eicherik

[9/10]

4.3.2019 (19:27)

Power Rossi:No nic, dej si dalších 20 poslechů a pokud nezměníš názor, tak zasedne rada starších, budeš předvolán a bude ti odebrán průkaz metalisty a hotovo,takovou rebelii tady nebudeme tolerovat


4.3.2019 (17:15)

Nechápu že se furt serete do druhých,mně prostě seassons of abyss nechytlo,tak mně vynechte nebo já začnu kritizovat co se nelíbí vám a co se líbí mi,kurva už pochopte že má každý jiný názor a nevnuceujte druhému co se líbí vám,stačí????

foto
POWER ROSSI

[8/10]

4.3.2019 (08:01)

Rossi...Reign In Blood...South Of Heaven a tato fošna tvoří trilogii toho nejlepšího, co vydali v minulém století!!!

foto
Kang

[10/10]

26.2.2019 (17:27)

Za mne už poslabší než předešlé fošny.

foto
POWER ROSSI

[8/10]

4.6.2012 (17:14)

...výborná záležitost, která je příjemným pokračováním South of Heaven......Tempation a Tomovy vokály na střídačku, prostě hustýýýýýýýýý

powerhome
[10/10]

23.2.2011 (08:11)

Další klenot s vysačkou Slayer. Ovšem ten už nemá tolik lesku jako ty předešlé.


22.2.2011 (22:12)

Vrchol a veleůspěšné uzavření jedné dekády této legendy. Zde se najde všechno koření made in Slayer..

Klika
[10/10]

Komentáře | Hard Music Base


O NÁS
PRAVIDLA
KONTAKT



© 2008-2019. Částečné nebo úplné kopírování materiálů je možné pouze se svolením HardMusicBase.cz a odkazem na zdroj.

TOPlist